fbpx
2024. december 11. szerda
spot_img

A Siemens Mobility lízingcéget alapít

A Siemens Mobility Smart Train Lease GmbH néven lízingcéget alapít, amely rugalmas bérleti modellt ígér regionális vonatokra, kezdetben Németországban és középtávon Európa szerte. A vonatok bérlése ugyanolyan egyszerű lesz mint autót bérelni.

A cég közleménye szerint a Mireo Smart vonatok bérleti modellje egy innovatív rendszer, amely gyors és rugalmas flottakapacitás-felhasználást tesz lehetővé. A kínálatban a legmodernebb akkumulátoros, hidrogén- és többegységes elektromos vonatok állnak rendelkezésre, beleértve a kapcsolódó karbantartást is.

A vállalat tájékoztatása szerint Siemens Mobility Mireo Smart vonatai rövid időn belül elérhetőek, működési engedéllyel rendelkeznek, és megfelelnek a modern regionális személyszállításhoz szükséges összes szabványnak. Kiemelik, hogy az előre konfigurált vonatok és kiegészítő szolgáltatások, például a karbantartás révén ez az új ajánlat gazdaságos alternatívát kínál a gyors és rugalmas flottabővítéshez. Lehetővé teszi az ügyfelek számára az innovatív és fenntartható vasúti technológiák egyszerű tesztelését is. A Smart Train Lease GmbH ezt a lízingmodellt kezdetben Németországban kínálja, és középtávon Európa-szerte tervezi kiterjeszteni.

- Hirdetés -

De hogyan is fog működni a lízingmodell?

A Smart Train Lease célja, hogy a kölcsönzési folyamatot a lehető legegyszerűbbé tegye, összehasonlítva az autóbérléssel. A társaság az üzemeltető vasúti infrastruktúrájához és karbantartó egységei tapasztalataihoz legjobban illeszkedő különféle szolgáltatási lehetőségekkel standard szerződést kínál. A központosított flottakarbantartási menedzsment biztosításával még a legkisebb, rövid bérleti futamidővel rendelkező flották is zökkenőmentesen integrálhatók a jelenlegi működésbe anélkül, hogy a meglévő karbantartási rendszerben jelentős változtatásokra lenne szükség. A szokásos karbantartási munkákat a meglévő munkatársak bármikor elvégezhetik anélkül, hogy kiterjedt képzésre lenne szükség, a Smart Train Lease pedig közvetlen helyszíni támogatást nyújt minden egyéb tevékenységhez. A teljes vonatot és hozzá tartozó karbantartási szolgáltatást komplett csomagként bérelhetjük a jövőben.

Forrás és címlapkép: siemens.com

Ezek is érdekelhetik

Újabb Vectron AC mozdonnyal bővíti flottáját a FOXrail

A magyar árufuvarozó  vasúttársaság ismét egy Siemens Mobility-féle Vectron AC mozdonnyal bővíti járműparkját.

Akadályfelismerő rendszert tesztel a Siemens Mobility

A projekt célja egy balesetmegelőzést és vezető nélküli vasúti működést segítő rendszer kifejlesztése.

Új CEO, Vécsey Balázs a Siemens Mobility Kft. élén

Vécsey Balázs a Siemens Mobility Kft. új CEO-ja. Verner Attila CFO-val közösen digitalizációs megoldások és innovatív technológiák megvalósításával dolgoznak a fenntartható hazai közlekedés átalakításáért,...

Katonai Mobilitási Munkacsoport létrehozásáról döntött a Honvédelmi Miniszter

A Magyar Honvédség feladatainak hatékonyabb ellátása, valamint a folyamatban lévő és tervezett közlekedési infrastruktúrát érintő fejlesztések során a honvédelmi érdekek hatékonyabb érvényesítése érdekében Katonai Mobilitási Munkacsoportot hozott létre Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter derül ki a Magyar Közlönyből.

Ludvig László a Magyar Vagon vezérigazgatója

A szakember tavalyig a Siemens Mobility Kft. ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. Ludvig László maga jelentette be a váltást a közösségi média felületein: A Siemensnél eltöltött közel 20...

A Siemens megveszi a MIREL gyártóját

A szlovák HMN sro megvételével a német cég kiegészített közép-európai portfólióját. A Siemens Mobility befejezte a HMH sro, szlovákiai székhelyű technológiai vállalat felvásárlását. Ennek a...

Legfrissebb híreink

Katona László: a biztonságon nem lehet takarékoskodni

Az MMV számára a biztonság az első, amin nem szabad spórolni, de látni kell, hogy racionalizálni szükséges az ellenőrzési folyamatokat.

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű KISS motorvonatok környezeti előnyei az energiahatékonyság, valamint a légszennyezéstől, egyéb károsanyag-kibocsátástól mentes és zajszegény üzem.

Bemutatkozott az első Coradia Stream regionális villamos motorvonat Romániában

A flotta összesen 37 megrendelt Alstom villamos motorvonatból áll, melyek a magyarországi Mátranovákon gyártott forgóvázkeretekre épültek.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Katona László: a biztonságon nem lehet takarékoskodni

Az MMV számára a biztonság az első, amin nem szabad spórolni, de látni kell, hogy racionalizálni szükséges az ellenőrzési folyamatokat.

A veszélyes áru szegmens növekedésére a vasútnak is fel kell készülnie

Minél nagyobb arányban vasúton és biztonságban kell történnie a veszélyes áruk szállításának.

Piaci konzultáció a gördülőállomány biztosítása érdekében

A 950 milliárd forintos keret 8 évig biztosíthat fedezetet a járművek teljeskörű karbantartására, nagyjavítására és balesetes javításokra.

A rovat további cikkei

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű KISS motorvonatok környezeti előnyei az energiahatékonyság, valamint a légszennyezéstől, egyéb károsanyag-kibocsátástól mentes és zajszegény üzem.

Bemutatkozott az első Coradia Stream regionális villamos motorvonat Romániában

A flotta összesen 37 megrendelt Alstom villamos motorvonatból áll, melyek a magyarországi Mátranovákon gyártott forgóvázkeretekre épültek.

December 15-től lép életbe az új menetrend, de kevés változás lesz

A MÁV és a GYSEV meghirdette a jövő évi belföldi közforgalmú menetrendet, mind a két szolgáltató esetében csak kisebb változások lesznek.