fbpx
2024. szeptember 11. szerda
spot_img

A Siemens Mobility lízingcéget alapít

A Siemens Mobility Smart Train Lease GmbH néven lízingcéget alapít, amely rugalmas bérleti modellt ígér regionális vonatokra, kezdetben Németországban és középtávon Európa szerte. A vonatok bérlése ugyanolyan egyszerű lesz mint autót bérelni.

A cég közleménye szerint a Mireo Smart vonatok bérleti modellje egy innovatív rendszer, amely gyors és rugalmas flottakapacitás-felhasználást tesz lehetővé. A kínálatban a legmodernebb akkumulátoros, hidrogén- és többegységes elektromos vonatok állnak rendelkezésre, beleértve a kapcsolódó karbantartást is.

A vállalat tájékoztatása szerint Siemens Mobility Mireo Smart vonatai rövid időn belül elérhetőek, működési engedéllyel rendelkeznek, és megfelelnek a modern regionális személyszállításhoz szükséges összes szabványnak. Kiemelik, hogy az előre konfigurált vonatok és kiegészítő szolgáltatások, például a karbantartás révén ez az új ajánlat gazdaságos alternatívát kínál a gyors és rugalmas flottabővítéshez. Lehetővé teszi az ügyfelek számára az innovatív és fenntartható vasúti technológiák egyszerű tesztelését is. A Smart Train Lease GmbH ezt a lízingmodellt kezdetben Németországban kínálja, és középtávon Európa-szerte tervezi kiterjeszteni.

- Hirdetés -

De hogyan is fog működni a lízingmodell?

A Smart Train Lease célja, hogy a kölcsönzési folyamatot a lehető legegyszerűbbé tegye, összehasonlítva az autóbérléssel. A társaság az üzemeltető vasúti infrastruktúrájához és karbantartó egységei tapasztalataihoz legjobban illeszkedő különféle szolgáltatási lehetőségekkel standard szerződést kínál. A központosított flottakarbantartási menedzsment biztosításával még a legkisebb, rövid bérleti futamidővel rendelkező flották is zökkenőmentesen integrálhatók a jelenlegi működésbe anélkül, hogy a meglévő karbantartási rendszerben jelentős változtatásokra lenne szükség. A szokásos karbantartási munkákat a meglévő munkatársak bármikor elvégezhetik anélkül, hogy kiterjedt képzésre lenne szükség, a Smart Train Lease pedig közvetlen helyszíni támogatást nyújt minden egyéb tevékenységhez. A teljes vonatot és hozzá tartozó karbantartási szolgáltatást komplett csomagként bérelhetjük a jövőben.

Forrás és címlapkép: siemens.com

Ezek is érdekelhetik

Akadályfelismerő rendszert tesztel a Siemens Mobility

A projekt célja egy balesetmegelőzést és vezető nélküli vasúti működést segítő rendszer kifejlesztése.

Új CEO, Vécsey Balázs a Siemens Mobility Kft. élén

Vécsey Balázs a Siemens Mobility Kft. új CEO-ja. Verner Attila CFO-val közösen digitalizációs megoldások és innovatív technológiák megvalósításával dolgoznak a fenntartható hazai közlekedés átalakításáért,...

Katonai Mobilitási Munkacsoport létrehozásáról döntött a Honvédelmi Miniszter

A Magyar Honvédség feladatainak hatékonyabb ellátása, valamint a folyamatban lévő és tervezett közlekedési infrastruktúrát érintő fejlesztések során a honvédelmi érdekek hatékonyabb érvényesítése érdekében Katonai Mobilitási Munkacsoportot hozott létre Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter derül ki a Magyar Közlönyből.

Ludvig László a Magyar Vagon vezérigazgatója

A szakember tavalyig a Siemens Mobility Kft. ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. Ludvig László maga jelentette be a váltást a közösségi média felületein: A Siemensnél eltöltött közel 20...

A Siemens megveszi a MIREL gyártóját

A szlovák HMN sro megvételével a német cég kiegészített közép-európai portfólióját. A Siemens Mobility befejezte a HMH sro, szlovákiai székhelyű technológiai vállalat felvásárlását. Ennek a...

Normál pályán tesztelték a hidrogénes Mireót

Sikeresen tesztelték a Siemens Mobility Mireo Plus H hidrogénüzemű vonatát Bajorországban. A járműre most 30 hónapos utasforgalmi teszt vár.

Legfrissebb híreink

Újabb Vectron AC mozdonnyal bővíti flottáját a FOXrail

A magyar árufuvarozó  vasúttársaság ismét egy Siemens Mobility-féle Vectron AC mozdonnyal bővíti járműparkját.

A CRRC ZELC magyar partnerével európai termelési központot tervez

A magyar Acemil csoport a CRRC Zhuzhou Locomotive Co-val együttműködve gördülőállomány-gyártó üzemet építene Magyarországon.

Kötelező jegyelővételi zónát vezet be a MÁV

Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egyidőben kötelező elővételes jegyvásárlást vezet be a vasúttársaság.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Újabb Vectron AC mozdonnyal bővíti flottáját a FOXrail

A magyar árufuvarozó  vasúttársaság ismét egy Siemens Mobility-féle Vectron AC mozdonnyal bővíti járműparkját.

A CRRC ZELC magyar partnerével európai termelési központot tervez

A magyar Acemil csoport a CRRC Zhuzhou Locomotive Co-val együttműködve gördülőállomány-gyártó üzemet építene Magyarországon.

Kötelező jegyelővételi zónát vezet be a MÁV

Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egyidőben kötelező elővételes jegyvásárlást vezet be a vasúttársaság.

A rovat további cikkei

A CRRC ZELC magyar partnerével európai termelési központot tervez

A magyar Acemil csoport a CRRC Zhuzhou Locomotive Co-val együttműködve gördülőállomány-gyártó üzemet építene Magyarországon.

Kötelező jegyelővételi zónát vezet be a MÁV

Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egyidőben kötelező elővételes jegyvásárlást vezet be a vasúttársaság.

Speciális kalodarendszerrel szállít vasúti kerékpárokat a TS Hungária

A kétsoros kalodarendszerrel teherkocsinként 30 db vasúti kerékpár szállítható, ez versenyképes alternatíva a közúti fuvarozással szemben.