fbpx
2024. március 1. péntek

Újra Kovács Imre a Rail Cargo Hungaria vezérigazgatója

Raisz Csaba az RCH új pénzügyi vezérigazgató-helyettese.

Dr. Kovács Imre, a Rail Cargo Hungaria (RCH) igazgatóságának elnöke a Rail Cargo Group (RCG) igazgatóságában betöltött ötéves megbízatásának lejártával február 1-jétől ismét átvette az RCH vezérigazgatójaként a társaság operatív irányításának feladatait. Vezetésével a vállalat az elmúlt másfél évtizedben kiépítette Magyarország legmodernebb mozdonyflottáját, országos lefedettséggel egyedüliként tartotta fenn az egyeskocsi-fuvarozási szolgáltatását és éles versenyhelyzetben megőrizte vezető szerepét a vasúti árufuvarozás hazai piacán – írja a Rail Cargo közleménye.

Kovács Imre az ÖBB kötelékében is folytatja tevékenységét: Kelet- és Délkelet-Európáért felelős vezető tanácsadóként több országot átívelő stratégiai projekteket irányít.

Kovács Imre társadalmi feladatai közül szintén új, hogy A HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesület árufuvarozási bizottságának vezetését is átvette, igaz, korábban ezt a posztot is betöltötte korábban.

- Hirdetés -
Raisz Csaba RCH CFO (fotó: RCH)
Raisz Csaba, az RCH új CFO-ja (fotó: RCH)

Raisz Csaba, a Mol Petrolkémia korábbi pénzügyi vezetője 2024. február 1-jétől csatlakozik az RCH menedzsmentjéhez az Igazgatóság tagjaként, CFO beosztásban. A 45 éves szakember a Miskolci Egyetemen szerezte meg közgazdasági és informatikai diplomáit. Ezt követően a BorsodChem pénzügyi és kontrolling osztályán, Kazincbarcikán helyezkedett el, ahol hamarosan különböző vezető pénzügyirányítási feladatokat kapott, 2006-tól kezdve pedig a pénzügyi és számviteli igazgatói posztot töltötte be. 2012 elején csatlakozott a Mol-csoporthoz, ahol előbb a Mol Pakisztán pénzügyi vezetője lett, majd átvette a kutatás-kitermelés nemzetközi portfólió, illetve a kutatás-kitermelés pénzügyi irányítását.

Raisz Csaba 2017-ben CFO-ként csatlakozott a Mol óriás vegyipari beruházásainak menedzselésére létrejött Downstream Stratégiai Projektek szervezethez. 2022. március 1-től töltötte be a tiszaújvárosi Mol Petrolkémia pénzügyi vezetőjének tisztségét.

A Rail Cargo Hungariánál az angolul és németül egyaránt beszélő szakember felelősségi körébe tartozik a pénzügy mellett a HR, a teherkocsi-üzembentartás, az üzletfejlesztés és projektmenedzsment, továbbá az informatika területe.

Nyitóképünkön Kovács Imre.

Ezek is érdekelhetik

Felülvizsgálják az állami támogatások szabályozását az EU-ban

A CER-workshopon a vasutak megismerhették egymás gyakorlatát. Az Európai Vasúti és Pályaműködtető társaságok Közössége (CER) által szervezett műhelymegbeszélés célja volt, hogy az európai vasutak, szervezetek...

Új elnökkel folytatja a HUNGRAIL árufuvarozási bizottsága

Sok a feladat a vasút körül, hiszen egyre messzebb látszanak a 2030-as EU-s célok. A HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesület továbbra is elkötelezetten képviseli a hazai...

Óriási konténerszállító-flottával bővít az ÖBB RCG

Novemberben csak minden második távolsági vonat érkezett meg időben: ez az 52 százalékos eredmény új negatív rekord idén. A masszív restancia elsődleges okaként az országszerte zajló felújítási munkálatokat nevezte meg a német vasúttársaság.

Bővül a HUNGRAIL aktivitása a CER-ben

A Magyar Vasúti Egyesület egy pénzügyi munkabizottság tagja lett. A HUNGRAIL csatlakozott az Európai Vasúti és Pályahálózat-működtetők Közössége (CER) a vasúti infrastruktúra finanszírozása biztonságának megteremtését...

Segíteni kell a kombinált fuvarozás vasúti ágát!

A HUNGRAIL elküldte javaslatait a szaktárcához az intermodális árufuvarozás EU-s irányelv módosításához. Az intermodális szállítás, ezen belül a kombinált fuvarozás részarányának növelésében nyilvánvalóan a vasútnak...

Olcsóbbá kell tenni a kombinált fuvarozást

A szlovák és a magyar vasúti közszolgáltatás és a pályahálózat finanszírozásának összehasonlítása azt mutatja, hogy a karbantartásra és üzemeltetésre többet fordítva olcsóbban és jobb minőségben üzemeltetik északi szomszédunk vasúti hálózatát.

Legfrissebb híreink

Elindult a Magyar Vasút Podcast csatorna!

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Vasút portfólió: podcast csatornát indítottunk.

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Online szerkesztőségünk egy körkérdés formájában új rovattal jelentkezik: a vasúti ágazatban tevékenykedő szakembereket kérdezünk meg egy-egy aktuális témában, akik röviden véleményt nyilvánítanak arról. Elsőként a csendes vasútvonalakkal kapcsolatban kérdeztünk három szakembert.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Elindult a Magyar Vasút Podcast csatorna!

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Vasút portfólió: podcast csatornát indítottunk.

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Online szerkesztőségünk egy körkérdés formájában új rovattal jelentkezik: a vasúti ágazatban tevékenykedő szakembereket kérdezünk meg egy-egy aktuális témában, akik röviden véleményt nyilvánítanak arról. Elsőként a csendes vasútvonalakkal kapcsolatban kérdeztünk három szakembert.

A rovat további cikkei

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Online szerkesztőségünk egy körkérdés formájában új rovattal jelentkezik: a vasúti ágazatban tevékenykedő szakembereket kérdezünk meg egy-egy aktuális témában, akik röviden véleményt nyilvánítanak arról. Elsőként a csendes vasútvonalakkal kapcsolatban kérdeztünk három szakembert.

Az Egyesült Királyság a legbiztonságosabb, Magyarország a középmezőnyben

Az elmúlt években megnőtt a vasúti balesetek és siklások száma Magyarországon. Európai összevetésben azonban még így is a középmezőnybe tartozik hazánk.
$('.slider').slick({ infinite: true, dots: true, arrows: false, autoplay: true, autoplaySpeed: 3000, fade: true, fadeSpeed: 1000 });