fbpx
2024. május 22. szerda

A Magyar Vasút újságról

A Magyar Vasút a vasúti szektor első számú vasútgazdasági lapjaként naprakészen tájékoztatja olvasóit a vasúti ágazat híreiről, és javítja a szektor reputációját a döntéshozók és a széles közvélemény körében. Az olvasók rálátnak arra a közös építkezésre, amelynek célja egy tisztább közlekedési rendszer kialakítása. Aktuális információkkal, a döntéshozók és valamennyi érintett, valamint a vasút iránt érdeklődő olvasók hiteles, objektív, naprakész tájékoztatásával segít a lap az eligazodásban a vasúti piacon.

Előfizetés

Előfiztési díjak

Egyéves, 4 számra szóló előfizetés: bruttó 9.000 Ft

Megjelenések 2024

IV. évfolyam 1. szám 2024. április
IV. évfolyam 2. szám 2024. június
IV. évfolyam 3. szám 2024. szeptember
IV. évfolyam 4. szám 2024. december
spot_img

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

A Magyar Vasút Magazin folyamatos fejlesztése számunkra kiemelt jelentősséggel bír. Olvasóink véleményét időről-időre monitorozzuk mind személyes megkeresés, mind kérdőíves megkérdezés formájában. Kérjük, töltse ki kérdőívünket, mert véleménye, tapasztalatai fontosak számunkra!

Előfizetés megrendelése

    Számlázási adatok
    Személyes adatok

    A fenti űrlap kitöltésével ön elfogadja a HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesület Adatkezelési tájékoztatóját, ami itt elérhető.

    Írjon nekünk!

      Az Ön adatai
      Üzenet

      Előző lapszámunk tartalmából

      Hatékony működést tesznek lehetővé a GYSEV digitális beruházásai

      A Magyar Vasút Meetup konferenciáján a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. forgalomirányítási és digitalizációs beruházásairól Ikker Tibor, a vállalat pályavasúti igazgatója tartott előadást.

      A távoli kapcsoláson kívül milyen szerepe lehet a DAC-nak a digitalizációban?

      Bizonyos digitális funkciók már megjelentek a teherszállításban, a rakománymonitoringban és -követésben, de nem dőlt még el, hogy pontosan mire fogjuk használni a digitális automatikus kapcsolót.

      Megtorpanás a német járműbeszerzésben

      Novemberben csak minden második távolsági vonat érkezett meg időben: ez az 52 százalékos eredmény új negatív rekord idén. A masszív restancia elsődleges okaként az országszerte zajló felújítási munkálatokat nevezte meg a német vasúttársaság.

      Iratkozzon fel hírlevelünkre!

      Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
      Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.