fbpx
2024. július 20. szombat
spot_img

Gotthard-kerülő járat az RCG-től

Az ÖBB Rail Cargo Group alternatív útvonalat kínál a Gotthard-alagút balesete által érintett Olaszország és Németország közötti vasúti teherszállításhoz.

Az új útvonal a németországi Wuppertal és az olaszországi Verona városát köti majd össze, amely elkerüli Svájcot, és helyette Ausztrián halad át – tette közzé a Railfreight.com. A Gotthard-alagútban jelenleg zajlanak a baleset utáni takarítási és mentési munkálatok.

Az RCG szerint a Verona-Wuppertal szolgáltatás „közvetlen hálózati kapcsolatot teremt megállás nélkül a kontinentális áruforgalom számára Észak-Olaszország és a Ruhr-vidék között”, és enyhítheti a tiroli térség zsúfoltságát. A szolgáltatás háromhetente közlekedik oda-vissza, és árukat szállít a Verona melletti Sommacampagna-Sona terminál és a wuppertal-langerfeldi DUSS terminál között.

Ezek is érdekelhetik

Feltűnt a fény az alagút végén

A tehervonatok augusztus 23-án, szerdán várhatóan elindulhatnak a Gotthard-alagút egyvágányú, sértetlen keleti alagútjában.

RCG: Bécsből Kijevbe, Budapesten át

Budapesten keresztül indít új összeköttetést a Rail Cargo Group Bécs és Kijev között. Ez az első kapcsolat Ukrajna és az osztrák cég közép-európai hálózata között - derült ki a müncheni Transport Logistic vásáron.

Újabb lépés az automatikus vagoncsatolók európai bevezetése felé

Befejezte a Deutsche Bahn (DB) a digitális automatikus vagoncsatolókkal felszerelt tehervonat első gyakorlati tesztjét.

Legfrissebb híreink

Meghatározták a vasúti teherszállítás prioritásait a következő öt évre

A CLECAT, az Európai Szállítmányozók Szövetsége meghatározta a vasúti teherszállítás prioritásait a következő öt évre.

Emeletes vonattal a Balatonra

Utazzon emeletes motorvonattal a Balatonra a Jégmadár vagy a Panoráma expresszvonattal!

MÁV-VOLÁN járatokkal a Forma-1 Magyar Nagydíjra!

A MÁV-HÉV, a Volánbusz és a MÁV-START járatai egyszerű és gyors megoldást jelentenek a Hungaroringre érkezőknek a hétvégi eseményre.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Tovább gyorsulnak a vonatok és a vasúti beruházások Kínában

A kínai Guiyang -Guangzhou gyorsvasút 250 kilométer/óráról 300-ra emeli üzemi sebességét. A China Railway országosan 432 milliárd jüant (59,2 milliárd dollárt) fektetett be 2023 első nyolc hónapjában vasútfejlesztésbe, ami 7,2 százalékkal több, mint tavaly.

A vasút valódi nyelve a jelzések rendszere

Továbbra is zajlik az EU és a vasúti szakmai szövetségek között a mozdonyvezetők nyelvtudását előíró szabályozás körüli egyeztetés. Az ALLRAIL és az ERFA szakmai szövetségek konszenzusos javaslatokat terjesztettek elő a közelmúltban. A HUNGRAIL azonban továbbra sem látja megvalósíthatónak, hogy a hazai mozdonyvezetőket B1 szintű angol nyelvtudással lássák el. 

Az idei és a jövő évi juttatásokról tárgyaltak a közlekedési vállalatok és a szakszervezetek

A béremelésről tárgyaltak a MÁV-VOLÁN-csoport és a szakminisztérium képviselői az érdekképviseletekkel.

A rovat további cikkei

Emeletes vonattal a Balatonra

Utazzon emeletes motorvonattal a Balatonra a Jégmadár vagy a Panoráma expresszvonattal!

MÁV-VOLÁN járatokkal a Forma-1 Magyar Nagydíjra!

A MÁV-HÉV, a Volánbusz és a MÁV-START járatai egyszerű és gyors megoldást jelentenek a Hungaroringre érkezőknek a hétvégi eseményre.

Akadályfelismerő rendszert tesztel a Siemens Mobility

A projekt célja egy balesetmegelőzést és vezető nélküli vasúti működést segítő rendszer kifejlesztése.