fbpx
2024. március 1. péntek

Előzetes a Magyar Vasút Clubból: kártyaelfogadás a Volánbuszon

Ha a közszolgáltatásban résztvevő autóbuszok utasai kártyával is fizethetnek, az gyorsítja a fölszállást.

A Magyar Vasút Klub csütörtöki, január 25-i rendezvényén a MÁV–Volán-csoport négy vezetője beszél egy kerekasztal körül elsősorban a tarifarendszer változásairól:

  • Mosóczi László – vezérigazgató, MÁV-START; vezérigazgató, Volánbusz
  • Hegyi Zsolt – szolgáltatásfejlesztési és értékesítési vezérigazgató-helyettes, MÁV-START
  • Kormányos László műszaki és üzemeltetési vezérigazgató-helyettes, MÁV-START
  • Kruchina Vince általános vezérigazgató-helyettes, Volánbusz

Egy kis előzetest adva ezúttal Kruchina Vincét kérdeztük arról, mikor lehet a Volánbusz járművein bankkártyával fizetni. Íme a vezérigazgató-helyettes válasza:

- Hirdetés -

Új évet kezdtünk. Lecseréltük naptárainkat, és lassan rááll az agyunk és a kezünk 2024-re: az első napok, hetek bizonytalankodása után már nem tévesztjük el hivatalos irataink végén a dátumot. Ideje, hogy nagyobb léptékben is átálljon a gondolkodásunk; ideje, hogy – furcsa kimondani, de lassan magunk mögött hagyva az első negyedét – végre megérkezzünk a 21. századba!

A Volánbusznál – vállalatcsoportunk jármű-fiatalítási programjának eredményeként – 2023 végéig megérkezett a két és fél ezredik új autóbusz, tehát flottánk több mint 40 százalékát már a legmodernebb, kényelmes és a legújabb technikai tudással felszerelt járművek alkotják. Itt az ideje, hogy szolgáltatásainkat is hasonló ütemben fejlesszük!

Ennek a törekvésnek lehet zászlóshajója idei nagy célkitűzésünk: a fedélzeti bankkártyás fizetés bevezetése.

Terveink szerint szeptember 30-ra már 5300 autóbuszon fizethetnek utasaink kártyával is, ami nemcsak az utasoknak jelent majd sokkal kényelmesebb, egyszerűbb megoldást, de számításaink szerint a fizetéssel töltött időt is jelentősen, 15 százalékkal mérsékli, és évi 160 millió forinttal csökkenti működési költségeinket is.

Tudjuk, hogy nagy feladatot vállaltunk, de ha jól végezzük a dolgunkat, ez az utasok és a vállalatcsoport szempontjából is 2024 egyik nagy dobása lehet!

Nyitóképünkön buszállomás Gyöngyösön (fotó: Tevan Imre).

Ezek is érdekelhetik

Kisokos a helyközi közlekedés új tarifarendszeréről

Március 1-jén lép életbe a magyar helyközi közlekedés új tarifarendszere.

Az országbérlet hozott gyógyulást a járványra

Tavaly rekordokat döntött a közösségi közlekedés. A MÁV–Volán-csoport járatain 2023-ban 837 millió utazás történt. Ez 118 millióval több, mint 2022-ben, ami azt mutatja, hogy a...

A teljes MÁV–Volán-csoportnál megszületett a bérmegállapodás

A vasúti és HÉV-es szakszervezetek után a buszosok is csatlakoztak a hároméves megegyezéshez. Többfordulós tárgyalássorozat után, szerdán a Közúti Közlekedési Szakszervezet (KKSZ) és a Szolidaritás...

A BKK bérlet olcsóbb lesz márciustól

Jól járnak a közösségi közlekedés használói a központi régióban. A tavasz kezdetétől a tömegközlekedést használó budapestieknek minden hónapban el kell dönteniük, hogy BKK-bérletet vásárolnak 8950...

Vasárnap és hétfőn sztrájk a Volánbusznál

Az elégséges szolgáltatás keretében a járatok 54–95 százaléka fog közlekedni. Ismét kétnapos munkabeszüntetést hirdetett január 28-ára és 29-ére az adventi sztrájk után a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési...

Fokozatosan vonják össze a MÁV-START-ot és a Volánbuszt

A Magyar Vasút Clubban arról is szó esett, hogy az alkatrészellátás miatt nagyon nehéz helyzetben van a járműgazdálkodás. Február elsejétől hasonló belső felépítéssel működik a...

Legfrissebb híreink

Elindult a Magyar Vasút Podcast csatorna!

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Vasút portfólió: podcast csatornát indítottunk.

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Online szerkesztőségünk egy körkérdés formájában új rovattal jelentkezik: a vasúti ágazatban tevékenykedő szakembereket kérdezünk meg egy-egy aktuális témában, akik röviden véleményt nyilvánítanak arról. Elsőként a csendes vasútvonalakkal kapcsolatban kérdeztünk három szakembert.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Elindult a Magyar Vasút Podcast csatorna!

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Vasút portfólió: podcast csatornát indítottunk.

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Online szerkesztőségünk egy körkérdés formájában új rovattal jelentkezik: a vasúti ágazatban tevékenykedő szakembereket kérdezünk meg egy-egy aktuális témában, akik röviden véleményt nyilvánítanak arról. Elsőként a csendes vasútvonalakkal kapcsolatban kérdeztünk három szakembert.

A rovat további cikkei

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Online szerkesztőségünk egy körkérdés formájában új rovattal jelentkezik: a vasúti ágazatban tevékenykedő szakembereket kérdezünk meg egy-egy aktuális témában, akik röviden véleményt nyilvánítanak arról. Elsőként a csendes vasútvonalakkal kapcsolatban kérdeztünk három szakembert.

Az Egyesült Királyság a legbiztonságosabb, Magyarország a középmezőnyben

Az elmúlt években megnőtt a vasúti balesetek és siklások száma Magyarországon. Európai összevetésben azonban még így is a középmezőnybe tartozik hazánk.
$('.slider').slick({ infinite: true, dots: true, arrows: false, autoplay: true, autoplaySpeed: 3000, fade: true, fadeSpeed: 1000 });