fbpx
2024. április 14. vasárnap

Ne megszokásból közlekedjünk mától a győri vonalon

A győri fővonal mától érvényes menetrendje már elérhető az ELVIRA menetrendi keresőben és a MÁV applikációban, valamint minden tudnivaló a www.mav.hu/egyesvonal oldalon – tájékoztatott a MÁV Zrt.

A Biatorbágy és Szárliget közötti vasúti pálya felújítása miatt mától jelentősen módosul a vonatok közlekedési rendje a Budapest-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom vonalon. A három hónaposra tervezett vágányzár október 26-ig tartó első ütemében is már hosszabb eljutási időre, rövidebb útvonalon közlekedő vonatokra és pótlóbuszos átszállásra kell számítaniuk az utasoknak.
Az S10-es, S12-es és InterCity vonatok esetében a menetrendi kereső jelzi a pótlóbuszra való átszállás, illetve a vonatra való visszaszállás állomását is, továbbá a buszokra kattintva megtudható, hogy melyik köztes állomásokon, megállóhelyeken állnak meg.

A keresésnél az utasoknak a kiindulási és érkezési állomások beállításán kívül arra is figyelniük kell, hogy az utazás napját – szeptember 18. és október 26. közötti dátum – is pontosan megadják ahhoz, hogy a módosított menetrend alapján megfelelő vonatokat, pótlóbuszokat és átszállási helyeket jelezzen az ELVIRA vagy a MÁV app.

Ha az utas az utazás tervezett indulási vagy érkezési idejét is megadja, akkor szűkebb ajánlati listából könnyebben tud választani – közölte a MÁV.
Mától  helyjegy váltása nélkül is igénybe vehetők a győri fővonalon közlekedő InterCity-k a teljes útvonalukon, a nemzetközi vonatok pedig a Keleti pályaudvar és Tatabánya között. A M4-es metrón elfogadják a győri vonalra érvényes vasúti jegyeket és bérleteket.

A felkészülés és eligazodás megkönnyítése érdekében létrehozott mav.hu/egyesvonal című weboldalon már minden lényeges információ megtalálható

- Hirdetés -

– köztük közlekedési rendek, utazási javaslatok, menetrendek, térképek, értékesítési, valamint jegy- és bérletelfogadási tartalmak.

Borítókép: MÁV

Ezek is érdekelhetik

Legfrissebb híreink

Közel hatmilliárd forintos fejlesztési programmal növeli gyártási kapacitásait az Alstom

A fejlesztési program eredményeként 40 százalékkal tervezi növelni gyártási kapacitásait a mátranováki forgóvázkeret-gyártó telephelyén.

A hazai vasúti piac számára is tanulságos konstrukcióban indult el az European Sleeper új éjszakai járata

Az új éjszakai járat Prága és Brüsszel között március 25-én indult.

Rendszerszintű megoldásokat kell találni az infrastruktúra fejlesztések során

Egy-egy rosszul előkészített fejlesztés miatt forgalomszervezési lehetőségeket veszítenek el az árufuvarozó társaságok.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Közel hatmilliárd forintos fejlesztési programmal növeli gyártási kapacitásait az Alstom

A fejlesztési program eredményeként 40 százalékkal tervezi növelni gyártási kapacitásait a mátranováki forgóvázkeret-gyártó telephelyén.

Rendszerszintű megoldásokat kell találni az infrastruktúra fejlesztések során

Egy-egy rosszul előkészített fejlesztés miatt forgalomszervezési lehetőségeket veszítenek el az árufuvarozó társaságok.

Kalauz nélküli tesztüzem a MÁV-nál

A Pilisvörösvár és Rákos között közlekedő S76-os vonatokon teszt jelleggel jegyvizsgáló nélkül közlekednek.

A rovat további cikkei

A hazai vasúti piac számára is tanulságos konstrukcióban indult el az European Sleeper új éjszakai járata

Az új éjszakai járat Prága és Brüsszel között március 25-én indult.

Rendszerszintű megoldásokat kell találni az infrastruktúra fejlesztések során

Egy-egy rosszul előkészített fejlesztés miatt forgalomszervezési lehetőségeket veszítenek el az árufuvarozó társaságok.

Kalauz nélküli tesztüzem a MÁV-nál

A Pilisvörösvár és Rákos között közlekedő S76-os vonatokon teszt jelleggel jegyvizsgáló nélkül közlekednek.