fbpx
2024. december 11. szerda
spot_img

Kijavították a bal vágányt Kétpónál

A bal vágányt sikerült megjavítani a vasúti baleset helyszínén, a nagy teljesítményű daruk szabadabban dolgozhatnak.

Kétpó térségében a baleset helyszínén a nagyteljesítményű daruval kedden nappal és éjjel is folyamatosan dolgoztak. A bal vágányban lévő vágányhibát sikerült kijavítani, így a daru is használhatja a vágányt, szabadon mozoghat a további munkálatokhoz – közölte a MÁV.
A konténerekre lógó optikai kábel elhúzása érdekében az erősáram szakemberei a kidöntött felsővezetéktartó oszlopról a kábeleket leoldották és kikötötték. Szerdán a tervek szerint egy konténer és két kocsi elszállítása tervezett. Mezőtúr felől egy tehervagont visznek a helyszínre, a kisiklott kocsik alkatrészeinek elszállításához. A helyreállítás a bal vágányon várhatóan a hétvégén teheti lehetővé, hogy sebességkorlátozás mellett egy vágányon újraindulhasson vonatforgalom Tiszatenyő és Mezőtúr között.

A vonatok továbbra is módosított menetrend szerint, korlátozásokkal, késésekkel közlekednek, egy szakaszon pótlóbuszokkal kell utazni, járatkimaradásokra is számítani kell. A vasúttársaság javasolja az utazóknak, hogy  kísérjék figyelemmel a MÁV honlapját, vagy a MÁVINFORM Facebook híreit, folyamatosan frissülnek az oldalak.

Ezek is érdekelhetik

Mindkét vágány járható a téglási baleset helyszínén

Zavartalanul közlekedhetnek a vonatok a Budapest–Debrecen–Nyíregyháza–Záhony vasútvonalon, miután kedd éjszaka visszaadták a forgalomnak a bal vágányt is Hajdúhadház és Újfehértó között, ahol május 7-én...

Legfrissebb híreink

Katona László: a biztonságon nem lehet takarékoskodni

Az MMV számára a biztonság az első, amin nem szabad spórolni, de látni kell, hogy racionalizálni szükséges az ellenőrzési folyamatokat.

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű KISS motorvonatok környezeti előnyei az energiahatékonyság, valamint a légszennyezéstől, egyéb károsanyag-kibocsátástól mentes és zajszegény üzem.

Bemutatkozott az első Coradia Stream regionális villamos motorvonat Romániában

A flotta összesen 37 megrendelt Alstom villamos motorvonatból áll, melyek a magyarországi Mátranovákon gyártott forgóvázkeretekre épültek.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Katona László: a biztonságon nem lehet takarékoskodni

Az MMV számára a biztonság az első, amin nem szabad spórolni, de látni kell, hogy racionalizálni szükséges az ellenőrzési folyamatokat.

A veszélyes áru szegmens növekedésére a vasútnak is fel kell készülnie

Minél nagyobb arányban vasúton és biztonságban kell történnie a veszélyes áruk szállításának.

Piaci konzultáció a gördülőállomány biztosítása érdekében

A 950 milliárd forintos keret 8 évig biztosíthat fedezetet a járművek teljeskörű karbantartására, nagyjavítására és balesetes javításokra.

A rovat további cikkei

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű KISS motorvonatok környezeti előnyei az energiahatékonyság, valamint a légszennyezéstől, egyéb károsanyag-kibocsátástól mentes és zajszegény üzem.

Bemutatkozott az első Coradia Stream regionális villamos motorvonat Romániában

A flotta összesen 37 megrendelt Alstom villamos motorvonatból áll, melyek a magyarországi Mátranovákon gyártott forgóvázkeretekre épültek.

December 15-től lép életbe az új menetrend, de kevés változás lesz

A MÁV és a GYSEV meghirdette a jövő évi belföldi közforgalmú menetrendet, mind a két szolgáltató esetében csak kisebb változások lesznek.