fbpx
2024. március 5. kedd

Kertben zakatolnak

Holnaptól rendezik meg a Vasúttörténeti Parkban a Kerti Vasutak Találkozóját.

Az idén 17 éves programsorozat szombaton és vasárnap várja a látogatókat, a nemzetközi mezőnyben pedig idén is láthatóak lesznek majd magyar, horvát, német és szlovén kerti vasutak. Az Orient-csarnokban a látogatók vasútmodell-kiállítást és részletgazdag,

akár 70 méteres terepasztalokat is láthatnak, amelyeken többek között német, osztrák, svájci és amerikai vasúti járművek modelljei futnak majd.

Az érdeklődők mindkét napon kisvonat-szimulátorral, illetve egy kis kerti vasútpályával találkozhatnak, valamint vasúti muzeológus vezetésével nézhetik meg a Kandó-kiállítást – áll az MTI híradásában. Szombaton a családok a Közlekedési Múzeummal közösen szervezett, ‘Dobd fel a bringád!’ elnevezésű program keretében egyedi láthatósági matricákat, kerékpárdíszeket készíthetnek, valamint hasznos információkat kaphatnak a bicikliszerelésről.
A gyermekeknek

izgalmas élmény lesz a Ninja versenypálya és az Óriás kalózhajó, valamint kézműves-, arcfestő- és csillámtetoválás-programokat is rendeznek.

- Hirdetés -

A Libavonat zenekar és az Ákom-Bákom Bábcsoport előadásaira mindkét nap várja a családokat.
A LokoPiknik és Kerti Vasutak Találkozója a korábbi Európai Kerti Vasutak Találkozója elnevezésű rendezvény megújult változata, amelynek fókuszába ezúttal is a kerti kisvasutak, valamint a modellvasutak kerülnek, de emellett még több interaktív és szórakoztató programmal készülnek.

Ezek is érdekelhetik

Legfrissebb híreink

Elindult a Magyar Vasút Podcast csatorna!

Beszélgetőpartnereink:
Dr. Mosóczi László vezérigazgató, MÁV-START Zrt. vezérigazgató, VOLÁNBUSZ Zrt.
Dr. Kormányos László műszaki és üzemeltetési vezérigazgató-helyettes, MÁV-START Zrt.
Hegyi Zsolt szolgáltatásfejlesztési és értékesítési vezérigazgató-helyettes, MÁV-START Zrt.
Kruchina Vince általános vezérigazgató-helyettes ,VOLÁNBUSZ Zrt.

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Akik válaszolnak:
Németh Réka forgalmi és üzemviteli főigazgató, MÁV Zrt.
Dr. Katona László vezérigazgató, MMV Magyar Magánvasút Zrt.
Hegedűs Zsolt teherkocsi üzembentartás vezető, Rail Cargo Hungaria Zrt.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Elindult a Magyar Vasút Podcast csatorna!

Beszélgetőpartnereink:
Dr. Mosóczi László vezérigazgató, MÁV-START Zrt. vezérigazgató, VOLÁNBUSZ Zrt.
Dr. Kormányos László műszaki és üzemeltetési vezérigazgató-helyettes, MÁV-START Zrt.
Hegyi Zsolt szolgáltatásfejlesztési és értékesítési vezérigazgató-helyettes, MÁV-START Zrt.
Kruchina Vince általános vezérigazgató-helyettes ,VOLÁNBUSZ Zrt.

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Akik válaszolnak:
Németh Réka forgalmi és üzemviteli főigazgató, MÁV Zrt.
Dr. Katona László vezérigazgató, MMV Magyar Magánvasút Zrt.
Hegedűs Zsolt teherkocsi üzembentartás vezető, Rail Cargo Hungaria Zrt.

A rovat további cikkei

Felújítják a Madrid-Sevilla nagysebességű vasútvonalat

Több 700 millió euróból újítják meg az első spanyol nagysebességű vasútvonal komplett infrastruktúráját.

MV Körkérdés: csendes vasútvonalak

Akik válaszolnak:
Németh Réka forgalmi és üzemviteli főigazgató, MÁV Zrt.
Dr. Katona László vezérigazgató, MMV Magyar Magánvasút Zrt.
Hegedűs Zsolt teherkocsi üzembentartás vezető, Rail Cargo Hungaria Zrt.

Az Egyesült Királyság a legbiztonságosabb, Magyarország a középmezőnyben

Az elmúlt években megnőtt a vasúti balesetek és siklások száma Magyarországon. Európai összevetésben azonban még így is a középmezőnybe tartozik hazánk.
$('.slider').slick({ infinite: true, dots: true, arrows: false, autoplay: true, autoplaySpeed: 3000, fade: true, fadeSpeed: 1000 });