fbpx
2024. október 4. péntek
spot_img

Új napijegy Veszprém környékén

Az EKF24 Európa kulturális fővárosa és a Balaton körül érvényes vasútra, buszra.

A MÁV-START legújabb díjterméke azoknak szól, akik csak egy napra érkeznek Veszprémbe vagy a környéken megrendezett eseményekre – írja a MÁV közleménye. A Veszprém-Balaton EKF24 napijegy a pénztárakban és automatákból, valamint a MÁV applikációban is megvásárolható.

A napijegy 24 órán át érvényes a Budapest–Veszprém–Szombathely vonalon Várpalota–Veszprém–Ajka közötti, a Veszprém–Győr vonalon Veszprém–Porva-Csesznek közötti, a Székesfehérvár–Balatonfüred–Tapolca vonalon Balatonfőkajár felső–Tapolca közötti, a Balatonszentgyörgy–Keszthely–Tapolca–Ukk vonalon Balatonszentgyörgy–Sümeg közötti és a Székesfehérvár–Siófok–Fonyód–Balatonszentgyörgy–Nagykanizsa vonalon Balatonvilágos–Vörs közötti utazásokra, továbbá a Volánbusz számos térségi helyközi járatán, illetve Veszprémen belül a Volánbusz helyi közlekedésben résztvevő helyközi járatain és a helyi V-Busz járatain.

- Hirdetés -

Létezik egy másik típusú napijegy, amely alig drágábban, 2023 forintért már a Veszprémbe utazáshoz, illetve onnan a hazaúthoz is használható, de csak az Európa kulturális fővárosa év során tartott nagyobb rendezvények idején, legközelebb a Gizella Napok alkalmával május 7–14-ig.

Nyitóképünket a Veszprém–Győr vonalon készítette Ekés András

Ezek is érdekelhetik

Még szorosabb együttműködés a MÁV-VOLÁN-csoport és az ÖBB között

A megállapodás fókuszában a közlekedési kapcsolatos javítása áll, amely a személy- és áruszállítási szolgáltatások színvonalának emelésére is kiterjed.

Nemzetközi elismerés a MÁV új vezérigazgatójának

Két fontos nemzetközi szervezet vezető bizottsága is tagjának választotta a MÁV új vezérigazgatóját, Hegyi Zsoltot.

Ingyenes kerékpárszállítás és Autómentes napijegy

Az Európai Mobilitási Hét keretében különböző kedvezményekkel és programokkal készül a MÁV-VOLÁN-csoport a hétvégén.

Már a győri és az esztergomi vonalon is kalauz nélkül közlekednek egyes vonatok

A sikeres tesztüzemet követően a személyszállító vasúttársaság folyamatosan bővíti ki a jegyvizsgáló személyzet nélküli közlekedést.

Kötelező jegyelővételi zónát vezet be a MÁV

Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egyidőben kötelező elővételes jegyvásárlást vezet be a vasúttársaság.

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű villamos motorvonatok közlekedtetése lehetővé teszi a környezetterhelés csökkentését.

Legfrissebb híreink

Homolya Róbert: ha vasút, akkor zöld technológia, ha pedig zöld technológia, akkor Stadler!

Dr. Homolya Róberttel, a Stadler Trains Magyarország Zrt elnökével készítettünk exkluzív interjút a 2024-es InnoTrans kiállítás helyszínén.

Többet, gyorsabban, hatékonyabban! A takarópanelek mögött zajlik a valódi innováció

A kapacitásnövekedés és a modularizáció lényegesebbek a vasúti járműipar szempontjából, mint hogy a mellékvonalakon akkus vagy hidrogénhajtású vonatokkal fogunk járni.

Vasúti influenszer díj – újdonság az Innotrans-on

Az InnoTrans szervezői vasúti influenszer díjakat hoztak létre világ vezető közlekedéstechnológiai és mobilitási szakvásárán.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Vasúti influenszer díj – újdonság az Innotrans-on

Az InnoTrans szervezői vasúti influenszer díjakat hoztak létre világ vezető közlekedéstechnológiai és mobilitási szakvásárán.

Modern, környezetbarát, BZ utód motorkocsit mutatott be a Stadler

A Stadler bemutatott járművei közül három olyan is volt, amelyek kocsiszekrényei a vállalat szolnoki üzemében készültek.

Nagy sebességű vasút: Egyiptom és Európa a középpontban

Egyiptomban is megjelennek majd nagysebességű vonatok a Siemens által, míg a Hitachi Rail járművei Európa-szerte fognak közlekedni.

A rovat további cikkei

Többet, gyorsabban, hatékonyabban! A takarópanelek mögött zajlik a valódi innováció

A kapacitásnövekedés és a modularizáció lényegesebbek a vasúti járműipar szempontjából, mint hogy a mellékvonalakon akkus vagy hidrogénhajtású vonatokkal fogunk járni.

Vasúti influenszer díj – újdonság az Innotrans-on

Az InnoTrans szervezői vasúti influenszer díjakat hoztak létre világ vezető közlekedéstechnológiai és mobilitási szakvásárán.

Szakmailag is mozgalmas napok az InnoTranson

A vasúti szektorban tevékenykedő vállalatok már használnak generatív mesterséges intelligenciát, ráadásul különböző módokon.