fbpx
2024. szeptember 11. szerda
spot_img

Új mozdonnyal bővül a MÁV-REC Railway Engineering Corporation Kft. vontatójármű parkja

A MÁV-REC Railway Engineering Corporation Kft. saját beruházással ismét egy új, 742-es típusú vontatójárművet állít munkába.

A dízel tolatómozdony last mile kiszolgálási és tolatási feladatokat lát majd el. A mozdony a tavalyi évben teljes felújításon esett át, melynek keretein belül az alváz és a forgóvázak korrózió védelmet és teljesen új fényezést kaptak. A mozdony erőátviteli rendszere, beleértve a vezérlését és a segédüzemi berendezéseket is szintén az újkori állapotával megegyező minőségre lett rekonstruálva, mely biztosítékot jelent a kiszolgálás és rendelkezésre állási idő maximalizálására.

Az új vontatójármű képes megbirkózni a legmagasabb kihívásokkal, amit egy iparvágányos környezet támaszthat. Az új vontatójármű elsődleges szolgálati helye a Csepeli Szabadkikötő lesz. A cél a növekvő vonathosszak és vonattömegek kezelése, mivel társaságunk hosszútávú terveit a Budapesti Logisztikai Zrt-vel közös partneri együttműködésre és a vasút kiemelkedő szerepére építi.

Ezek is érdekelhetik

Last Mile mozdonyok az Alstomtól

Új, 20 darabból álló, “Last Mile” tolatómodullal felszerelt mozdonyból álló flotta gördült ki az Alstom-gyárból.

„Last Mile” néven, kibővült feladatokkal, újjáalakult a HUNGRAIL Iparvágány munkacsoportja.

A vasút versenyképessége szempontjából kulcskérdés az “utolsó kilométerek” kezelése.

Megújul a Gubacsi-híd

Költségvetési és uniós forrásból készülne az új vasúti átkelő a teljesen elöregedett régi helyére. Amikor a Kormány arról döntött, hogy az elöregedett vasúti Gubacsi-híd helyett...

Legfrissebb híreink

Újabb Vectron AC mozdonnyal bővíti flottáját a FOXrail

A magyar árufuvarozó  vasúttársaság ismét egy Siemens Mobility-féle Vectron AC mozdonnyal bővíti járműparkját.

A CRRC ZELC magyar partnerével európai termelési központot tervez

A magyar Acemil csoport a CRRC Zhuzhou Locomotive Co-val együttműködve gördülőállomány-gyártó üzemet építene Magyarországon.

Kötelező jegyelővételi zónát vezet be a MÁV

Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egyidőben kötelező elővételes jegyvásárlást vezet be a vasúttársaság.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Újabb Vectron AC mozdonnyal bővíti flottáját a FOXrail

A magyar árufuvarozó  vasúttársaság ismét egy Siemens Mobility-féle Vectron AC mozdonnyal bővíti járműparkját.

A CRRC ZELC magyar partnerével európai termelési központot tervez

A magyar Acemil csoport a CRRC Zhuzhou Locomotive Co-val együttműködve gördülőállomány-gyártó üzemet építene Magyarországon.

Kötelező jegyelővételi zónát vezet be a MÁV

Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egyidőben kötelező elővételes jegyvásárlást vezet be a vasúttársaság.

A rovat további cikkei

A CRRC ZELC magyar partnerével európai termelési központot tervez

A magyar Acemil csoport a CRRC Zhuzhou Locomotive Co-val együttműködve gördülőállomány-gyártó üzemet építene Magyarországon.

Kötelező jegyelővételi zónát vezet be a MÁV

Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egyidőben kötelező elővételes jegyvásárlást vezet be a vasúttársaság.

Speciális kalodarendszerrel szállít vasúti kerékpárokat a TS Hungária

A kétsoros kalodarendszerrel teherkocsinként 30 db vasúti kerékpár szállítható, ez versenyképes alternatíva a közúti fuvarozással szemben.