fbpx
2024. december 11. szerda
spot_img

TransFLEX: új megoldás a rugalmas vasúti teherszállításban

A szűk kétéves kísérleti projekt végül egy sikeres, nélkülözhetetlen szolgáltatássá nőtte ki magát a Rail Cargo Group életében. 2023-ban mintegy 2,45 millió tonna fuvar lebonyolítására került sort TransFLEX összeköttetés keretében – tájékoztatott a Rail Cargo Hungaria.

A Rail Cargo Group 2022 szeptemberében két mozdonnyal indította meg a TransFLEX kísérleti projektjét Németországban, hogy a rendszeres TransFER összeköttetések kiegészítéseként rugalmas, eseti jellegű megoldást biztosítson a gyorsan változó piacon. A TransFLEX, mint új szolgáltatás mára már a Rail Cargo Group termékportfóliójának teljes értékű része, és nevéből adódóan a lehető legnagyobb flexibilitást biztosítja, az ügyfelek egyedi igényeihez igazodva személyre szabott megoldásokat kínál a rendelések alkalmával.

Mit tud a TransFLEX? Rugalmas tervezés és maximális alkalmazkodás a rendelési igényekhez az idő, mennyiség és viszonylat tekintetében egyaránt. Lehetőség van alkalmi/spot fuvarok rugalmas foglalására, továbbá, multimodális megoldásokra, beleértve a teherautóval történő elő- és utófuvarozást.

- Hirdetés -

Az RCH tájékoztatása szerint a projekt sikerét igazolja, hogy mostanra a mozdonyok száma kettőről 15-re nőtt. Csak 2023-ban mintegy 2 300 TransFLEX összeköttetés keretében 2,45 millió tonna fuvar lebonyolítására került sor, ami 1,28 millió kilométernyi sínen megtett útnak felel meg.

Az irányvonatok elsősorban Németországon belül, de határokon átívelően Ausztriába is közlekednek. A TransFLEX különösen a vegy- és ásványolajipari ügyfelek számára bizonyult ideális megoldásnak – főként akkor, amikor a gyorsaság a cél – emelte ki az RCH.

Fotó: Rail Cargo Group LinkedIn

Ezek is érdekelhetik

RCH: 450 ezer tonna cukorrépa szállítása várható

A Rail Cargo Hungaria a szükséges vasúti kocsi és vontatási kapacitás biztosításával felkészült a fuvarozási feladatokra.

Környezettudatos hulladékfuvarozás vasúton

A hulladék fuvarozására a közúti mellett a vasúti egyes kocsi fuvarozási technológia is kiválóan alkalmas.

Ünnepel a vasút: 74. alkalommal tartják a Vasutasnapot

A 74. vasutasnap alkalmából az egész országban ünnepel a vasúti szektor, cikkünkben a MÁV, a GYSEV és a Rail Cargo Hungaria ünnepségeiről adunk összefoglalót.

A vasúti fafuvarozás fenntartása gazdasági és környezeti érdek

A vasúti fafuvarozás fenntartásának szükségességét hangsúlyozzák a Rail Cargo Hungaria, a Rail Cargo Logistics – Hungaria és nyolc erdészeti vállalat döntéshozói.

COSCO SHIPPING és ÖBB Rail Cargo Group: magas szintű találkozó Budapesten

A Rail Cargo Terminal - BILK-en az ÖBB Rail Cargo Group és a COSCO SHIPPING magasrangú vezetői találkoztak, az esemény fókuszában a közös stratégiai...

Az LX Pantos bérbe vette a Rail Cargo Group Logisztár Terminálját

A vállalatok közösen kívánják feltérképezni a kelet-európai autóiparban és az akkumulátor-fuvarozásban rejlő üzleti lehetőségeket.

Legfrissebb híreink

Katona László: a biztonságon nem lehet takarékoskodni

Az MMV számára a biztonság az első, amin nem szabad spórolni, de látni kell, hogy racionalizálni szükséges az ellenőrzési folyamatokat.

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű KISS motorvonatok környezeti előnyei az energiahatékonyság, valamint a légszennyezéstől, egyéb károsanyag-kibocsátástól mentes és zajszegény üzem.

Bemutatkozott az első Coradia Stream regionális villamos motorvonat Romániában

A flotta összesen 37 megrendelt Alstom villamos motorvonatból áll, melyek a magyarországi Mátranovákon gyártott forgóvázkeretekre épültek.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

Katona László: a biztonságon nem lehet takarékoskodni

Az MMV számára a biztonság az első, amin nem szabad spórolni, de látni kell, hogy racionalizálni szükséges az ellenőrzési folyamatokat.

A veszélyes áru szegmens növekedésére a vasútnak is fel kell készülnie

Minél nagyobb arányban vasúton és biztonságban kell történnie a veszélyes áruk szállításának.

Piaci konzultáció a gördülőállomány biztosítása érdekében

A 950 milliárd forintos keret 8 évig biztosíthat fedezetet a járművek teljeskörű karbantartására, nagyjavítására és balesetes javításokra.

A rovat további cikkei

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű KISS motorvonatok környezeti előnyei az energiahatékonyság, valamint a légszennyezéstől, egyéb károsanyag-kibocsátástól mentes és zajszegény üzem.

Bemutatkozott az első Coradia Stream regionális villamos motorvonat Romániában

A flotta összesen 37 megrendelt Alstom villamos motorvonatból áll, melyek a magyarországi Mátranovákon gyártott forgóvázkeretekre épültek.

December 15-től lép életbe az új menetrend, de kevés változás lesz

A MÁV és a GYSEV meghirdette a jövő évi belföldi közforgalmú menetrendet, mind a két szolgáltató esetében csak kisebb változások lesznek.