fbpx
2025. február 6. csütörtök

Helyi bérlettel kombinált vármegyebérlet Szegeden

Augusztustól a szegedi helyi bérlettel kombinált Csongrád-Csanád vármegyebérlet, illetve országbérlet értékesítését kezdte meg a MÁV-Volán-csoport és a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) – tájékoztatott a vasúttársaság.

Az új, harmincnapos érvénytartamú termék nemcsak Csongrád-Csanád vármegye, illetve az országbérlet esetén Magyarország helyközi közlekedésében vehető igénybe, hanem a Szegeden belüli helyi közösségi közlekedési járatokra is érvényes – tette közzé az MTI.

A Csongrád-Csanád vármegyebérlet és az SZKT helyi bérlet kombinált díjtermékként 18 200 forintba, ennek tanulói változata 6175 forintba, az országbérlet SZKT helyi bérlettel kombinálva 27 650 forintba kerül, míg a kedvezményes országbérlet és az SZKT helyi tanulóbérlet együttes ára 7120 forint.

Az új bérlettermékek a Csongrád-Csanád vármegyebérletre, valamint az országbérletre vonatkozó szabályok szerint vehetők igénybe a vonatokon, a helyközi Volánbusz-járatokon, a vasútvillamosokon, ezenkívül pedig az SZKT a szegedi helyi járatain, a buszokon, trolibuszokon és villamosokon is elfogadja. A vármegye- és országbérletek továbbra is a MÁV-Start- és a Volánbusz-járatok teljes útvonalán érvényesek, beleértve a városi szakaszokat is.

- Hirdetés -

Az értékesítés kezdete óta augusztus elejéig országosan

már több mint 1,3 millió vármegye- és országbérletet váltottak. Csongrád-Csanád vármegyében az itt érvényes vármegyebérletből 41 ezer kelt el eddig, és ezen belül csaknem 16 ezer kedvezményes bérlet fogyott.

Szegeden és a vármegyében a Csongrád-Csanád vármegyebérletből, illetve az országbérletből mintegy 15-20 ezer körül vásárolhatnak havonta azok, akik Szegeden belül is rendszeresen utaznak, így mostantól akár ennyi utasnak is egyszerűbbé válhat a bérletváltás és az utazás.

Ezek is érdekelhetik

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű KISS motorvonatok környezeti előnyei az energiahatékonyság, valamint a légszennyezéstől, egyéb károsanyag-kibocsátástól mentes és zajszegény üzem.

MÁV-integráció: a munkavállalók tovább foglalkoztatását garantálja az Integrált Kollektív Szerződés

megszületett a megállapodás a kollektív szerződésről az új, integrált személyszállító vállalatban is

Nagy kapacitás, kis fogyasztás – emeletes motorvonatok Magyarországon

A korszerű villamos motorvonatok közlekedtetése lehetővé teszi a környezetterhelés csökkentését.

Országos Haváriaközpontot hoz létre a MÁV

Új gyakorlatot fog bevezetni a MÁV a rendkívüli forgalmi helyzetek kezelésére, legkésőbb 2025. január elsejétől éles lesz a rendszer.

Több mint 100 db új jegykiadó automatát telepít a MÁV-VOLÁN-csoport

A Volánbusz hálózatán 93, a HÉV-nél 11, a MÁV-START-nál pedig 6 db új automata fog üzemelni, ezzel országszerte 658-ra nő az automaták száma.

Újabb bérelt mozdonyok érkezhetnek a MÁV-START-hoz

Az Alstom által gyártott Astride villanymozdonyokat tesztel a vasúttársaság a megnövekvő utazási igény és a járműhiány enyhítése érdekében.

Legfrissebb híreink

Európai összefogás a fenntartható és hatékony vasúti áruszállításért

A nyilatkozat hangsúlyozza, hogy a döntéshozóknak konkrét intézkedések végrehajtásával javítaniuk kell az általános versenyképességi lehetőségeken.

UNIFE: az európai vasútipar jobb szabályozással és uniós forrássokkal gyorsítana

Az európai vasútipar jelentős átalakuláson megy keresztül: a digitalizáció, új technológiák és a finanszírozás kihívásai a legfontosabb trendek az UNIFE éves jelentése szerint.

Ma reggel szolgálatba állt a MÁV új Vectron mozdonya

Az új jármű a Budapest – Miskolc – Sátoraljaújhely vonalon kezdte meg a közlekedést.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

MV Körkérdés: hazai vasúti járműhelyzet

Körkérdés a hazai vasúti járműhelyzetről. Véleményt mond Balázs Gáspár, Homolya Róbert, Ludvig László és Vécsey Balázs.

Magánberuházásokkal újulhatnak meg a vasútállomások

Az ingatlanfejlesztők és a helyi vállalkozások fantáziáját is megmozgatta a nemrég meghirdetett országos állomásmegújítási program.

Az RCH az egyik legenergiahatékonyabb vasúttársaság hazánkban

A Rail Cargo Hungaria a működéséhez felhasznált energia hatékonyságának folyamatos növelésével fokozza versenyképességét.

A rovat további cikkei

UNIFE: az európai vasútipar jobb szabályozással és uniós forrássokkal gyorsítana

Az európai vasútipar jelentős átalakuláson megy keresztül: a digitalizáció, új technológiák és a finanszírozás kihívásai a legfontosabb trendek az UNIFE éves jelentése szerint.

Ma reggel szolgálatba állt a MÁV új Vectron mozdonya

Az új jármű a Budapest – Miskolc – Sátoraljaújhely vonalon kezdte meg a közlekedést.

MV Körkérdés: hazai vasúti járműhelyzet

Körkérdés a hazai vasúti járműhelyzetről. Véleményt mond Balázs Gáspár, Homolya Róbert, Ludvig László és Vécsey Balázs.