fbpx
2024. október 7. hétfő
spot_img

Busszal pótolják Budapest és Győr között a RegioJet vonatait

Kelenföldről egy órával korábban indulnak a buszok, mint indulnának a vonatok.

A Budapest–Tatabánya–Győr–Hegyeshalom fővonal rendkívüli felújítási munkálatainak második ütemében egyáltalán nem közlekedhetnek vonatok Biatorbágy és Szárliget között, mert a MÁV október 27-től november 17-ig mindkét vágányt lezárja. A RegioJet vonatok helyett ebben az időszakban a cég saját pótlóbuszai viszik az utasokat Kelenföld és Győr között – derül ki a cseh vasúttársaság hazai partnere, a Continental Railway Solution Kft. (CRS) közleményéből.

Péntektől a Budapestről utazók nem szállhatnak föl a Déli pályaudvaron. Kelenföldön, az Etele téri BKK buszmegállóból indul a pótlóbusz, egy órával hamarabb, mint ahogy a vonat indulna eredetileg. A jegyeken már ez, a valódi (korábbi) indulás szerepel. Győrben a vonatpótló autóbuszok az állomásépület előtt állnak meg. A vonatok Győrtől az eredeti menetrendjük szerint közlekednek tovább Bécs és Prága felé, de minden esetben megvárják az utolsó utast is, aki átszáll az autóbuszról.

- Hirdetés -

A Prágából, illetve Bécsből jövő utasoknak Győrben kell átszállniuk vonatról buszra. Az átszállás megkönnyítése érdekében a vonatok Győr állomás 1. vágányára fognak érkezni. A RegioJet autóbuszok az állomásépület elől indulnak, és Budapest-Kelenföldre a vonatok menetrendjéhez képest várhatóan 30 perccel később fognak megérkezni – írja a CRS.

Nyitóképünk illusztráció, forrása a RegioJet.

Ezek is érdekelhetik

A RegioJet megduplázza a Budapest és Bécs között közlekedő járatainak számát

A járatsűrítés április 4-től lép érvénybe, a jegyértékesítés már megkezdődött.

Összesen 13 évet késtek a START vonatai tavaly

A 2022/2023-as menetrendi év folyamatait foglalta össze a VPE. A nyílt hozzáférésű vasúti pályahálózat 7 799,8 km, ennek 93,7%-a a MÁV Zrt., 6,3%-a a GYSEV...

Három új lift Tatabánya vasútállomáson

A beruházás egymilliárd forintért, a MÁV saját forrásából készül. A MÁV akadálymentesítést célzó projektjének keretében három új felvonó épül Tatabánya vasútállomáson. Kettő a peronok, egy...

Visszaállt az eredeti pályasebesség Szárligetnél

Tavasszal még lesznek utómunkák a hegyeshalmi fővonalon. Újra 140 km/órás maximális sebességgel közlekedhetnek a vonatok a győri fővonal ősszel felújított pályaszakaszának jobb vágányán. Biatorbágy és...

Teljes vágányzár a nagymarosi siklás miatt

Üres, de nem tisztított vagonok borultak föl. Kisiklott és felborult egy üres tartályvonat négy kocsija a nagymarosi állomáson, a helyszíni vizsgálat és a műszaki mentés...

Nem segített a kiéleződő verseny sem az európai sínekre több forgalmat vonzani

Az európai vasúti statisztikákban a magasabb vasúti munkamegosztás arányában és a nagyon alacsony infrastruktúra-fenntartási forrásokkal tűnik ki Magyarország.

Legfrissebb híreink

10 milliárd eurós vasúti beruházás van tervben

A vasút fejlesztésére a politikai akarat megvan, de az uniós források elmaradása miatt a nemzeti mobilitási szektor finanszírozási mixe nem ideális.

Homolya Róbert: ha vasút, akkor zöld technológia, ha pedig zöld technológia, akkor Stadler!

Dr. Homolya Róberttel, a Stadler Trains Magyarország Zrt elnökével készítettünk exkluzív interjút a 2024-es InnoTrans kiállítás helyszínén.

Többet, gyorsabban, hatékonyabban! A takarópanelek mögött zajlik a valódi innováció

A kapacitásnövekedés és a modularizáció lényegesebbek a vasúti járműipar szempontjából, mint hogy a mellékvonalakon akkus vagy hidrogénhajtású vonatokkal fogunk járni.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről. Íratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!
Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Magyar Vasut Meetup

További cikkek a szerzőtől

10 milliárd eurós vasúti beruházás van tervben

A vasút fejlesztésére a politikai akarat megvan, de az uniós források elmaradása miatt a nemzeti mobilitási szektor finanszírozási mixe nem ideális.

Vasúti influenszer díj – újdonság az Innotrans-on

Az InnoTrans szervezői vasúti influenszer díjakat hoztak létre világ vezető közlekedéstechnológiai és mobilitási szakvásárán.

Modern, környezetbarát, BZ utód motorkocsit mutatott be a Stadler

A Stadler bemutatott járművei közül három olyan is volt, amelyek kocsiszekrényei a vállalat szolnoki üzemében készültek.

A rovat további cikkei

Homolya Róbert: ha vasút, akkor zöld technológia, ha pedig zöld technológia, akkor Stadler!

Dr. Homolya Róberttel, a Stadler Trains Magyarország Zrt elnökével készítettünk exkluzív interjút a 2024-es InnoTrans kiállítás helyszínén.

Többet, gyorsabban, hatékonyabban! A takarópanelek mögött zajlik a valódi innováció

A kapacitásnövekedés és a modularizáció lényegesebbek a vasúti járműipar szempontjából, mint hogy a mellékvonalakon akkus vagy hidrogénhajtású vonatokkal fogunk járni.

Vasúti influenszer díj – újdonság az Innotrans-on

Az InnoTrans szervezői vasúti influenszer díjakat hoztak létre világ vezető közlekedéstechnológiai és mobilitási szakvásárán.