fbpx
2025. május 16. péntek

A rendezvény kétnyelvű, a teljes program magyar-angol szinkrontolmáccsal végig követhető.

FORDULÓPONT A VASÚTI ÁRUFUVAROZÁSBAN?!

Időpont: 2025. február 27.
Helyszín: Budapest Főváros Levéltára, 1139 Budapest, Teve u. 3-5.

TÁMOGTÓINK

Arany fokozatú támogató

Ezüst fokozatú támogató

Kiállító partner

ARH Informatikai Zrt.

Szakmai partnereink

European Rail Freight Association

client-image

MÁV-csoport

client-image

MMV Magyar Magánvasút Zrt.

client-image

MOL Nyrt.

client-image

Prolan Zrt.

client-image

Siemens Mobility Kft.

client-image

Támogatási lehetőségekről érdeklődjön kollégáinknál!

KAPCSOLAT

SZPONZORÁCIÓS LEHETŐSÉGEK

SZAKMAI KÉRDÉSEK

HÓDOSI LAJOS

ügyvezető igazgató

+36 30 693 3586
hodosi.lajos@hungrail.hu

VETŐ DÁNIEL

marketing és kommunikációs vezető

tel: +36 30 171 2373
veto.daniel@hungrail.hu

MOGYORÓSI SZILVIA

szakpolitikai és nemzetközi ügyekért felelős vezető

+36 70 489 7222
mogyorosi.szilvia@hungrail.hu

SZERVEZÉS, LEBONYOLÍTÁS

SZÁMLÁZÁS

TÓTH IVETT

rendezvényszervező

+36 30 273 1034
toth.ivett@hungrail.hu

PRIVÓCZKI-ZSIRAY ESZTER

koordinátor

+36 30 668 4856
privoczki-zsiray.eszter@magyarvasut.hu

GONDÁR FANNI

pénzügyi és irodai asszisztens

+36 30 316 2496
gondar.fanni@hungrail.hu

IRATKOZZON FEL ESEMÉNYÉRTESÍTŐNKRE!

Havonta megjelenő hírlevelünkből értesülhet a vasúti világ híreiről, eseményeiről. Email címének megadásával Ön hozzájárul, hogy a Magyar Vasút szerkesztősége személyes adatait hírlevélküldés céljából kezelje az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEINK

RCH: vasúttörténeti tesztfutás villany-hibrid mozdonnyal

Sikerrel zárult a Rail Cargo Hungaria villany-hibrid technológiával működő vonali mozdonyának tesztfutása.

Új vasúti ipari vágánnyal és rakodóterülettel bővül az iváncsai ipari terület

A beruházás tervezetten 2026 nyarára elkészül. Elsődleges cél az áruszállítás gyorsabb és költséghatékonyabb lebonyolítása.

Elszállt költségek és romló jövedelmezőség a vasúti árufuvarozóknál

A vasúti árufuvarozók fajlagos költségei 10,3%-kal nőttek, miközben a fajlagos bevételek csak 2,2%-kal tudtak emelkedni.